Дякуємо за ваше звернення

Найпоширеніші запитання:

Скільки часу займає ремонт в сервісному центрі Компліт?

Ремонт в Компліт займає від 1 дня до 3-7 днів. Все залежить від несправності і термінів доставки запчастин. Терміни ремонту можна дізнатися вже у менеджера.

Яку гарантію на ремонт надає сервісний центр Компліт?

На усі модульні ремонти гарантія становить до 90 днів.
Гарантія на ремонт плат становить 30 днів

Які пристрої ремонтує сервісний центр Компліт?

Компліт ремонтує Ноутбуки: Apple MacBook, Dell, HP, Asus, Lenovo, Acer.

Мобільні телефони (смартфони): Apple iPhone, Samsung, Xiaomi, Motorola, OPPO, Huawei, Realme.

Планшети: Apple iPad, Samsung, Xiaomi, Lenovo, Oukitel, OPPO

Чи є знижки на ремонт?

У сервісному центрі Компліт діє програма лояльності деталі які можна дізнатись через телеграм бота.

Що таке діагностика? Що в неї входить?

Діагностика – це повна перевірка всіх модулів і функцій пристрою, проводиться для визначення причини несправності, підбору запасних частин та витратних матеріалів. В результаті діагностики ми отримуємо перелік необхідних для заміни комплектуючих і можемо визначити для вас точну вартість ремонту. Оплачувати діагностику треба тільки в разі відмови від проведення ремонту.

Як я дізнаюсь що ремонт завершено?

Після завершення ремонту Ви отримаєте sms-повідомлення на контактний номер телефону, вказаний при оформленні пристрою в ремонт, а також повідомлення на електронну пошту. Також відстежуйте кожний етап ремонту онлайн. При потребі вам також зателефонують

Чи може хтось інший забрати мій пристрій з ремонту?

Звичайно може. Для цього просимо Вас завчасно повідомити про це співробітника центра обслуговування по телефону,  або в онлайн-чаті. Для отримання пристрою обов’язково потрібно мати при собі оригінал квитанції ремонту та документ, що засвідчує особу одержувача.

Я втратив квитанцію ремонту, чи зможу я забрати свій пристрій?

При втраті квитанції видача пристрою можлива тільки тій особі, яка здавала техніку, при наявності документа, що засвідчує особу. Також просимо Вас у цьому випадку зв’язатися з нами і повідомити про втрату, щоб уникнути можливості отримання пристрою зловмисниками.

Чи збережеться моя інформація після ремонту?

На жаль, ні сервісний центр, ні виробник Вашого пристрою не несе відповідальності за збереження Вашої особистої інформації на пристрої. Тому рекомендуємо перед зверненням створити резервні копії даних. Сервісний центр Компліт піклується про клієнтів і завжди уточнює наявність важливих даних на прийнятих в ремонт пристроях, намагаючись при можливості та за попереднім узгодженням зберегти всю інформацію.

Чи можна провести ремонт з моїми запчастинами?

Так, наша компанія надає послуги зі встановлення клієнтських комплектуючих. Гарантія на такий ремонт, на жаль, не надається.