Гарантія на ремонт комп'ютерної техніки

Умови проведення ремонту та надання гарантій

    • IT СТУДІЯ КОМПЛІТ надає гарантію на всі види виконаних робіт та на деякі види комплектуючих ПК, ноутбуків, принтерів, планшетів та інших пристроїв. Гарантія не розповсюджується на витратні матеріали.
    • Перед початком проведення ремонтних робіт наш спеціаліст обов’язково проводить діагностику та заздалегідь обговорює умови ремонту з клієнтом. 
    • Термін виконання робіт становить від 3 до 14 днів, але в деяких випадках може бути продовжений, в такому разі всі деталі узгоджуються з клієнтом.
    • Ми не несемо відповідальності за втрачені дані споживача.
    • У випадку втрати квитанції, видача виробу проводиться при наявності документу, що засвідчує особу, яка здала виріб.
    • Діагностика та ремонт здійснюється без участі замовника.
    • У нас можливі знижки для постійних клієнтів.
    • Інформацію про етапи виконаних робіт можна дізнатися за телефоном, який вказаний на нашому сайті в розділі контакти.
    • Виріб приймається в ремонт при наявності повної комплектності.
    • Якщо вказаний недолік має періодичний характер, то початком роботи над його виправленням вважається день появи недоліку. Якщо даний недолік не було виявлено, вважається, що виріб не перебував у ремонті.
    • Отримання виробу після ремонту здійснюється тільки після пред’явлення приймального акту.
    • При видачі виробу клієнт проводить перевірку на відсутність попередніх несправностей, підписується акт виконаних робіт.
    • Через три дні з моменту повідомлення споживаа (усного чи письмового) про закінчення робіт з споживача починає стягуватись плата за зберігання виробу ( у розмірі 10 грн на день). Термін зберігання техніки сягає до 60 днів. Якщо клієнт протягом цього часу не забрав техніку, то вона утилізується.
    • У разі відмови від ремонту ( після підписання його документу ), в залежності від його етапів, клієнт (замовник), оплачує виконавцю від 550 грн – 990 грн. 1 етап – початок діагностики, 2 етап – пошук несправності та спроба встановити причину, 3 етап – розбірка та спробу ремонту, замовлення запчастини, частковий ремонт.
    • Гарантія на дисплейні модулі:
      Service original – 90 днів.
      Original(ПРС) – 30 днів.
      Аналоги, копії – без гарантії