Ефективне абонентське обслуговування комп’ютерної техніки для Вашого бізнесу

Абонентське обслуговуання – це обслуговування техніки з фіксованою щомісячною платою, яке вигідне бізнесу, для якого простої у роботі комп’ютерів, ноутбуків, принтерів та мережі недопустимо взагалі або більше ніж до 2-ох годин.

Разове або поточне обслуговування – це профілактичні роботи для апаратної та програмної частини техніки, що рекомендовано проводити щороку або раз у півроку, в залежності від умов експлуатації та віку техніки. Дані роботи потрібно виконувати обов’язково згідно рекомендацій виробників комп’ютерної техніки та периферійного обладнання, що відповідно не дозволить не прогнозовано виходити їй з ладу.

Віддалене адміністрування або віддалене обслуговування – основною перевагою віддаленої підтримки є оперативність, реакції на проблеми із роботою комп’ютерів. Віддалена допомога дозволяє відновити працездатність операційної системи і програм та вести постійний моніторинг апаратного забезпечення техніки. Все, що для цього потрібно — стабільний доступ в Інтернет та налаштована програма TeamViewer QuickSupport.

Як ми досягаємо безвідмовної роботи апаратного та програмного забезпечення комп’ютерної техніки:

  • Аналіз поточного стану комп’ютерної техніки та фіксування усіх зауважень у її роботі користувачів.
  • Проведення повної апаратної діагностики:
    1. Візуальний огляд електронних компонентів;
    2. Жорсткого диску (HDD), SSD;
    3. Системи охолодження ноутбука чи комп’ютера;
    4. Моніторинг динаміки температурних параметрів, величин напруги, частот і споживання енергії;
    5. Оперативної пам’яті;
    6. Материнська плата;
    7. BIOS;
    8. Блоку живлення;
    9. Поточний стан вентиляторів;
    10. Рекомендації, щодо заміни комплектуючих на якісніші, з більшим ресурсом роботи відповідно до завдань експлуатації.
  • Проведення повної програмної діагностики:
    1. Візуальний огляд електронних компонентів;
    2. Відповідність версії операційної системи Windows;
    3. Наявність небажаний програм, програм рекламного характеру;
    4. Необхідність заміни версії ОС Windows та програмного забезпечення;
    5. Актуальність версій прорамного забезпечення.
  • Діагностика мережевого обладнання:
    1. Технічний стан, якість мережевого кабелю та конекторів;
    2. Марштутизаторів та комутаторів;
    3. Розетки RJ 45.
  • Діагностика периферійних пристроїв – принтерів та багатофункціональних пристроїв (БФП):
    1. Візуальний огляд компонентів;
    2. Аналіз поточного стану картриджів, фотобарабану, магнітного валу та корпусу, якість тонеру;
    3. Забрудненість тонером, пилом та іншими сторнонніми елементами;
    4. Роликів подачі паперу та стоп-площадки;
    5. Модуль термозакріплення;
    6. Поточний стан шестерень та їх змазки.

Перехід на абонентське обслуговування

Особиста зустріч у Вашому офісі.

Обговорення усіх проблем та побажань в роботі комп’ютерної техніки, мережевого обладнання та принтерів, як із керівництвом так і кожним користувачем, що працює за комп’ютером чи ноутбуком. Фіксування усіх зауважень та розробка технічної документації.

Вигідні тарифні плани на абонентське обслуговування:

Кількість робочих станцій До 10 До 15 До 25 Від 30
Технічне обслуговування 4 рази на міс Щотижня Щотижня Щотижня
Кількість термінових виїздів в міс. 2 за домовленістю за домовленістю за домовленістю
Час прибуття на терміновий виклик до 3-ох год до 2-ох год до 2-ох год до 2-ох год
Віддалена захищена підтримка користувачів на основі бізнес-ліцензії TeamViewer + + + +
Телефонні консультації + + + +
Ремонт та заміна комплектуючих* + + + +
Поточне обслуговування PC (повне апаратне та програмне) + + + +
Антивірусний захист на основі ESET Smart Security + + + +
Налаштування мережі та мережевого обладнання Wi-Fi і Ethernet + + + +
Налаштування програмного забезпечення принтерів + + + +
Моніторинг стану жорстиких дисків (HDD), SSD та системи охолодження + + + +
Підтримка у чистому стані (клавіатур, моніторів, корпусів) + + + +
Знижки на ремонт особистої техніки працівників 5% 10% 10% 15%
Графік обслуговування Пн.-Пт. 10:00-18:00 Пн.-Пт. 9:00-19:00 Пн.-Пт. 9:00-19:00 Пн.-Пт. 9:00-19:00
Абонентська плата за місяць, грн без ПДВ від 1900,00 телефонуйте телефонуйте телефонуйте

* Вартість комплектуючих оплачується окремо.

Робоча станція – персональний комп’ютер чи ноутбук віком до 7 років.

Спеціально для Вас, підготуємо індивідуальний пакет послуг на абонентське обслуговування, тел.: +38 068 33 61 499, 032 243 57 42

Наші переваги абонентського обслуговування комп’ютерної техніки:

  • 7 років досвіду ремонту комп’ютерної техніки.
  • Корпоративна ліцензія на антивірус ESET Smart Security на термін обслуговування.
  • Забезпечуємо підмінною технікою.
  • Термопаста для системи охолодження кращих європейських виробників (Zalman ZM-STG2, NOCTUA NT-H1, Arctic Cooling MX-4).
  • Індивідуальний підбір якісних комплектуючих.
  • Надаємо послуги заправки та регенерації картриджів.
  • Враховуємо усі зауваження та побажання працівників, щодо роботи комп’ютерів
  • Закріпляємо за Вашою компанією відповідної кваліфікації системного адміністратора.
  • Повне технічне апаратне та програмне обслуговування.
  • Регулярний моніторинг працездатності техніки.
  • Прогнозування показників відмов апаратного забезпечення.
  • Підтримка у чистому стані (без пилу та бруду) робочих странцій. Антистатична обробка техніки (клавіатур, моніторів, корпусів).

Поділитися цією сторінкою

More...